divendres, 19 de març del 2010

Pappapappapapaaa!

(Parla el Marc)
Avui ha sigut el primer dia del pare (de molts) de la meva vida.
Ha resultat ser un gran dia. La Gemma i la Vero m'han convidat a una pizzeria que han obert fa poc per aquí a la vora i després hem anat a fer un llarg passeig de tres hores per la zona, pare i filla en intimitat. Hem vist el riu Sumida per tots els cantons, hem vist la part nord de l'illa de Tsukuda, la Gemma ha dormit un munt d'estona al cotxet (normalment es cansa ràpid, però avui no), després hem anat a Kabutocho, i fins i tot hem arribat a Nihonbashi, al punt zero de les carreteres japoneses!
I a més a més, aquest regal que em fa molta il·lusió. Potser em direu que nah, que és un so fet per pura casualitat, però és la primera vegada a la seva vida que la Gemma diu síl·labes (fins ara tot eren "hmmm", "ooooh", "aaaah", "uuuuh"). Impressionant!!!


També a Youtube

Fins i tot, la Gemma m'ha acompanyat a la llibreria Maruzen, on hem fet una incursió a la secció de manga. Gràcies, filla, ha sigut un gran dia del pare!

(Parla la Gemma)
Papppapapapppaaappaaappppaapppapapapapapapapaaaa!
(Traducció: feliç dia del pare, papa!)

1 comentari:

Hiromi ha dit...

Moltes felicitats, papí!!!!
Qué guapa que es Gemma...
Me muero de ganas de veros en Golden Week!!!!
Llegaré con mi madre el 1 de mayo y nos quedaremos en un hotel de Kayabacho hasta el 4.
Perdona no haberte podido llamar todavía, pero intentaré encontrar tiempo sin falta!!!!