diumenge, 1 de novembre del 2009

Avui descobrim... el saló del manga

(Parla la Gemma) Avui he anat al meu primer saló del manga. Els papes hi portaven treballant des de dijous, diu que ho fan cada any. Val a dir que el saló i jo hem començat amb mal peu perquè per culpa del coi de saló els pares han anat atavalats amunt i avall aquests dies i des de dijous que gairebé no els havia vist el pèl. Amb els avis estic molt bé, i la mama m'ha anat fent reserves de la seva lleteta perquè no la trobés tant a faltar però ei, tu, que no és el mateix.

Finalment, avui la mare m'ha carregat al cotxe i "Apa, Tito, cap a la Farga!".


I què hi havia a la Farga? Un munt de gent eixerida, que m'ha fet festes, pessigolles i m'ha dit coses maques. Un munt de gent disfressada. Un munt de paradetes i de gent obrint la cartera i quedant-se pelada. Un munt de llibres. Un munt de càmares. I alguns japonesos.

De la Farga m'ha agradat l'ambient festiu, la saleta d'Organització i la sala de premsa; no m'han agradat la megafonia (tant per la comentarista pesada com per l'excés de volum), les empentes i la flaire a humanitat de la tarda.

L'any que ve sant tornem-hi: "Apa, Tito, cap a la Farga!".

Més fotos a l'àlbum de Facebook de la mama.