dijous, 19 d’agost del 2010

El gronxador de la iaia

A la iaia Montse li agrada portar-me al parc. Juntes pugem al tobogan, juguem amb la sorra, ens gronxem (ara es gronxa, ara em gronxa, però ep! Jo no la gronxo a ella.) Sí, tu, el gronxador és el que més ens agrada a totes dues.


Però és clar, la iaia Montse no hi és sempre. Per això, sabeu què m’ha regalat pel meu aniversariii? Sí, un gronxador!! I el papa, el Manu, l'Annabel i la Thaïs, que ens van venir a veure, me'l van muntar.

Tiiin taaan tiiin taaan tiiin taaan. Si truca la iaia, digues-li que no hi sóc, que tinc feina a gronxar-me!!!


Estic molt contenta, iaia!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El columpio una pasada. El cha-cha-cha japones hay que incorporarlo a las orquestas de pueblo para animar las noches. Padrí

Helen ha dit...

Molt divertit el vídeo!!!!