divendres, 6 d’agost del 2010

Ei, que sóc portada d'un catàleg!

Avui la Tomomi-san de l'agència japonesa ens ha escrit un email per informar-nos que ja tenia a les mans el catàleg de Combi mini, la marca per la qual la Gemma va fer el seu únic bolo de model. I atenció, que és portada! No hem rebut els catàlegs impresos encara, però si aneu a la web de la marca i feu una ullada a les noves tendències de la temporada tardor-hivern... VOILÀ!


El catàleg es pot veure sencer (123 pàgines) online aquí. Aneu passant les pàgines a la fletxeta de la dreta, veureu que la Gemma surt en vuit o deu modelets.

(Parla la Gemma) Ei, que estic maca??? No ho sé, eh? Jo no m'hi acabo de reconèixer. Em veig diferent, pelona, gordeta, petita! La mama diu que és perqùe ara ja tinc gairebé un any sencer, i aquí tenia només 7 mesos. Com passa el temps, eh?
(Parla la mama) Sí, tu. Aviat et sortiran canes com a la mama.

2 comentaris:

CASIAL ha dit...

Jajajaja! Està per menjar-se-la. Sens dubte, la més guapa de tot el catàleg. M'he fet un fart de riure veient-la. Petonetsssss

Aya ha dit...

¡Tíaaa! ¡Qué "gonica" que saleee! Es toda una profesional, la nena. ¡Besos!