diumenge, 20 de desembre del 2009

El 4rt mes, en imatges

Als quatre mesos canvien moltes coses: el nadó és conscient de les seves mans, del seu entorn, comença a entendre relacions de causa i efecte... Entre els professionals, és la frontera on alguns experts recomanen introduir els cereals o la fruita en l'alimentació, i altres asseguren que han de començar a dormir sols. Però, per sobre de tot, fem o no fem cas de res de tot això, el canvi més gran es produeix en el nivell d'interacció amb l'entorn.

Mireu, mireu-la què desperta. I quina varietat d'estats (ja no són mueques, són estats): ara estic contenta, ara pensativa, ara enfadada, ara "què mires?", ara "no miris!", ara "pam i pipa". Ara "guarda la càmera que avui no estic d'humor!" ^_^.

(Parla la Gemmazilla) A mi m'agradaria que la mama pengés només les fotos en què estic somrient i estupenda, però no hi ha manera; ella diu que hi ha d'haver una mica de tot. Ja se'n recordarà, ja... Espera que els Reis em portin la meva primera càmera i et sorprengui a la dutxa! Huaaa ha ha ha ha!