divendres, 16 d’octubre del 2009

El Pogaboo i jo

Els nens són tots uns mimats avui dia. Per culpa de qui? Nostra, qui ho dubta? Fixa't si són mimats i consentits i tenen de tot i en quantitat que, abans de néixer, gairebé tots tenen vehicle. La Gemma també (sí, no ho hem sabut fer millor).

I quin vehicle! Regal de la besàvia Carmen, el Pogaboo és el 4x4 dels cotxets de gamma alta.

(Parla la Gemma) I tan de Gamma alta! L'altre dia la mare em va dur al Passeig de Gràcia i en vaig veure una pila.


Ella encara no el condueix, només faltaria, però s'hi deixa portar. És vermell i gris, a gust del pare. I com que és tot terreny, té unes rodes que no punxen, es gira per tot arreu com una baldufa, es desmunta en un obrir i tancar d'ulls (quan t'ho aprens, val a dir que els primers cops no és tan fàcil) i en definitiva, n'estem molt contents. Hi ha qui es queixa que és gros, i ho és, però és que una Gemmazilla no podria anar en cotxets petit. Segons per on hem de passar, avisem: "Aparteu les criatureees!"

(Parla la Gemma) Gràcies, iaia Carmen! A mi també m'agrada molt el Pogaboo... Però, entre tu i jo, si puc enredar al pare o la mare perquè em duguin a braços, l'aparco ràpid. No t'enfades, oi? ^_^