diumenge, 18 d’octubre del 2009

Conjuntar els colors

M'agrada conjuntar els colors. No tinc un gust exquisit ni ho pretenc, i tampoc m'obsessiona l'estètica, però quan algú ha sabut trobat l'equilibri amb una bona combinació de colors, o ha tingut el detall de posar-se un mocador o unes arracades a conjunt amb els pantalons m'hi fixo positivament. I quan algú duu una combinació impossible de rosa i vermell o blau marí i negre també m'hi fixo, però al revés. Manies, què hi vols fer!

El Marc sempre diu que quan vam començar a anar junts era molt pesada amb això: "On vas amb...!?", "Aquí et quedaria millor..." Ara, al cap dels anys (aviat, onze), és ell qui busca el conjunt. Em diu Imelda Marcos a mi, quan el sabater és ple de calçat d'home de tots els colors, perquè blau va amb blau i marró, amb marró. La meva iaia ho explicaria amb aquella frase feta castellana que diu: "Al cabo de un año de andar con un cojo, quien no cogea ranquea" (donde cojo = Vero y ranco = Marc, s'entén).

I tota aquesta parrafada és només per justificar per què avui, quan m'he adonat que la Gemma i jo anàvem conjuntades en verd i gris... Li he demanat al Marc que ens fes una foto.Vet-la aquí.