diumenge, 18 d’octubre del 2009

Avui descobrim... l'art

2 comentaris:

Publisher ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
XAVI S.H ha dit...

Hola!! Queda guapa la foto!!! Però m'heu retallat una part de l'obra eh... :) Ja us ho comentaré bé per email, pero tinc una foto que m'encanta que es veu tot l'abre i jo i la Gemma quedem genials!!! I la vull fer servir com la foto oficial de l'obra!! Ja us ho explicaré bé!! De moment m'he imprès la foto en paper fotogràfic de 20 cm x 30 cm, i ja la tinc penjada aquí davant mateix en gran!!! ;D Es que m'encanta veure l'obra, jo i la Gemma en els meus braços; pq reflecteix exactament el que volia explicar al fer-la!!! I que carai, així també presumeixo de Neboda chilloa (ho hem d'acceptar.. ;D), PERÒ PRECIOSA!!!! :D

UNA ABRAÇADA ALS 3!!!

M'ENCANTA QUE LA GEMMA DECOBREIXI PER PRIMER COP L'ART A TRAVÉS DE LA MEVA VISIÓ!!!

UNA ABRAÇADA ALS 3!!!
XAVI