dimarts, 21 de juliol del 2009

Mes 8 en imatges (juliol)


El mes de juliol va ser el mes de la plenitud.

El curs de maternitat del juny ens havia deixat molt tranquils per emprendre i assaborir la recta final de l'embaràs amb positivitat. i energia i malgrat l'augment de proporcions, jo em continuava trobant bé. Per tant, i preveient que l'agost podia ser més complicat, vam preparar un munt d'activitat!

La primera setmana, una escapada a París a presentar la col·lecció Les Kanji en Manga en motiu de la Japan Expo, que Glénat França ens hi havia convidat. Oh, lalà! Allà, entre d'altres, vam anar a menjar ramen, el Marc va fer una marató en solitari de 16 kilòmetres pel centre de la ciutat, i diumenge vam fer un passeig espectacular per la Torre Eiffel i el Sena.

La setmana següent, jo vaig assistir al Fòrum d'Emprenadors de Jove Cambra, un intensiu de cursos de negociació, comunicació i treball en equip que feia temps que volia fer. I va superar les expectatives! Gent molt maca, entusiasme, poc dormir i molt aprendre. La Gemma es va fer un lloc al cor dels assistents i serà l'única persona que hi podrà assistir dos cops, dintre i fora de la panxa. Olé!

La tercera setmana, l'Alicia (la doctora) ens va anunciar que la nena ja tenia el pes per néixer (2 kg 700 el dia 15) i que tot anava la mar de bé.

Amb aquesta tranquil·litat, el 23 de juliol el Marc i jo vam agafar els trastets i vam desaparèixer a celebrar l'aniversari del Marc a la platgeta. Objectiu: descans! Una maleta de llibres, sèries, ganes de relaxar-nos, xerrar i dormir. El moment de més pau i connexió entre tots tres de tot l'embaràs. Recomanat!

1 comentari:

Sr. X ha dit...

Els meus abogats es posaràn en contacte en breu amb vostès per haver utilitzat la meva imatge sense el meu permís previ; i com a consequència rebreu la denúncia ben aviat al vostre correu. Rebin una cordial salutació. Sr. X.

...... :D