dimecres, 19 de maig del 2010

Mitja vida

...dintre, i l'altra fora.

Els 9 mesos és l'únic moment en què el nadó, si parlés, podria dir allò de "m'he passat mitja vida..." perquè efectivament, és mitja vida a dintre i mitja a fora de la panxa de la mare.

Avantatges del mode DINTRE: - tranquil·litat - escalforeta - poca feina - molts viatges (si la mare es troba bé, jo m'hi trobava i no vam parar) - la veu del pare i la mama

Avantatges del mode FORA: - vidilla, sorolls, colors - la família i els amics: gent que et mima, t'abraça, et sacseja i el fa petons - la teca (nyami! començant per la teta, hi ha un muuunt de coses bones out there!) - les pessigolles - la cara del pare i la mama (si són lletjos, això es converteix en un invonvenient com una casa, però dubto que cap nen vegi lletjos els seus pares; ens deuen veure amb bons ulls, no?)

El problema del mode FORA és que no té possibilitat de canvi (és a dir, de tornar al mode "DINTRE"): per tant, val més acostumar-s'hi i trobar-hi les coses bones!

(Parla la Gemma) Jo l'obstacle més gran que trobo al mode fora és que em costa fer-me entendre. "Ba-ba-ba-ba, txo-txo-txooo... Kiaaah" És ben clar, no? Per què de vegades no m'entenen? Llavors es queixen que ploro, tu, però és que no hi ha manera!