divendres, 14 de maig del 2010

Dos nous amics

(Parla la Gemma) Aquesta ha sigut una setmana d'enfortir relacions. Us presento dos dels meus amics del barri, la Mei i el Ren. La Mei és una amiga de l'Akachan tengoku on la mama em porta a jugar alguna tarda: viu a Harumi, en una casa molt gran i molt alta! (al pis 29!) L'altre dia m'hi va convidar a berenar i ens vam fer un fart de jugar. Si sabéssim parlar faríem safareig però com que encara no...

En Ren és el veí del 402. També és més gran que jo, per això té moltes dentetes. I com que riu molt, sempre se li veuen! M'agrada el seu tall de cabells. Avui la mama, la seva mama, en Ren(taro) i jo hem anat a berenar a una cafeteria pijastra que hi ha més enllà del pont. I com que estàvem solets i hi ha sofà i taula de billar, ens hem fet un fart de jugar. I el pastís estava... Oh, com estava! Mama, quan dius que hi tornem?

(Parla la mare) La Mei i en Ren són fills de la Sonoko Wood i la Shizuka Yamada. La primera és professora de japonès i la segona, professora de piano. Jo no sóc professora de res, però m'hi avinc molt! ;-) Perquè nosaltres sí fem safareig.