dilluns, 15 de febrer del 2010

Cap de setmana 4 x 4



(Parla la Gemma) Aquest cap de setmana he sigut una PRINCESA! Una REINA! Un PIRATA! I una AMERICANA! Qui vol més aventura concentrada en dos dies? I tot això, amb un seguici de quatre personetes dolcíssimes que m’han mimat sense parar, casi-casi-casi-casi tant com ho fan el papa i la mama i el Tama. Els avis 1 i 2, que fan 4!

L’estada a Palau ha estat brutal, impagable. He jugat molt, he dormit com un liró, m’he menjat la primera pera i he visitat el Baricentro (?). He celebrat el Carnestoltes de pirata (entre d’altres). I he viatjat: per terra (a Palau, “centre la ville”) i per aire (a Amèrica, ca els avis 2, que encara que no ho sembli és molt, molt a prop). Porta a porta, 5 segons.


La mama diu que m’ha trobat tant-tarantant a faltar que no m’hi tornarà a deixar mai més sola... Ja m’està bé, a mi! Perquè jo també l’enyorava. Per això hem decidit que, pel proper pont aeri BCN-PALAU-USA, comprarem dos bitllets i ens deixarem mimar plegades pels 4 x 4!


(Parla el papa) Eeei, i jo quèee!? Poseu-me matalàs, que viiinc! Que us penseu que sou les úniques que us enyoreu o quèee!? Tama, vine. Vine amb mi!

(Parla el TAMA) MEEEU-MARRAMEU! MEU-MEU-GARRAMEEEU! HMPF! NYAC! (QUEIXALADA)


Gràcies, avis.