dilluns, 11 de gener del 2010

A l'aigua, ànecs! (AKA Avui descobrim... La pisci!)


(Parla la Gemma)
Avui estic molt contenta perquè el papa m'ha portat a la piscina per primera vegada. Al principi m'ha fet una mica de por i he plorat una mica perquè és clar, coi, és que la meva banyereta és molt petita i allà hi havia moooolta aigua. I també altres nens, més grans que jo, que ho feien molt bé. I m'han fet una mica de ràbia rabinya. Avui només érem tres: la Jana, l'Alejandro i jo. I el papa de la Jana i la mama de l'Alejandro. Ah, i el "profe", que és un noi molt simpàtic que es diu Jaime i que té "pirsins". I el papa, que m'ha ensenyat a nedar una mica. Al final m'ha agradat molt això de la piscina i he començat a xipollejar. Tinc ganes que sigui dilluns que ve! Ja ho veureu, ja! Seré la "reina de los mares"!!!

2 comentaris:

Vero ha dit...

Brutaaal! Em pensava que només tenia dos aneguets a casa (el groc i l'afro), però resulta que en són quatre!

Així va començar l'altra Gemma, filla. (La Mengual?)

Anònim ha dit...

Aquesta foto no té preu!!!!!!!!
La padrineta