dimecres, 21 d’abril del 2010

Avui descobrim... Akihabara!

(Parla la Gemma) Avui el papa m'ha portat de passeig a Akihabara, o "Akiba" pels amics. Hem anat amb la bici tot passejant, a mi m'ha agradat molt (sobretot a la tornada, que m'he sobat de valent, sort que el papa m'aguantava el cap, que si no...). En fi, Akiba és un barri una mica curiós. Hi ha molt de soroll i moltes llumenetes per tot arreu, a mi m'ha encantat!

El papa diu que Akiba és el paradís de l'electrònica, que tot el que vulguis d'aquest tema ho pots trobar. Ordinadors, impressores, DVDs, gàdgets de tota mena, monitors, memòries, USBs, el que sigui... Però també hi ha molta "frikoooor", moltes botigues d'anime, de manga, de ninots, de maquetes, de noies lleugeres de roba i tal. I és clar, com que en el futur seré friki, doncs m'ho he passat molt bé. Us deixo amb unes imatges que ha anat fent el papa (cliqueu si ho voleu veure més gran, eh?)

Ah, i és clar, també ens hem firat una mica, com no, en una tenda que tenien molts ninotots d'oferta. El papa m'ha comprat un Doraemon molt maco que va amb la màquina del temps i per ell s'ha comprat un ninot de l'Ultraman fent "shuwatch". Em sembla que li agafaré, que a mi m'agrada aquest color vermell i a més a més és tovet... Va molt bé per exercitar les dents, que ja en tinc dues! (Parla el papa) Noooooooooooooo!!!!

3 comentaris:

El Capitán ha dit...

Ningú pot lluitar contra el poder de la frikor! Ni tan sols l'Ultraman, ni tan sols l'Ultraheroi! xD

adrià ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
PublicidadJapón ha dit...

ultraraig! bibibibibi!